Blaque Skrivet 15 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2002 Eftersom ingen har startat en tråd i detta rum, så tänkte jag att jag kunde bli den första! Är det någon som har tagit alla de här brickorna som det står GTA2 på, på någon bana? Det är ju helt j-vla omöjligt. Iofs har jag inte försökt, men man kan ju tänka sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2002 hehe invigning Hade en karta en gång med alla brickorna men den hittar jag inte nu, men det var svårt ändå vill jag minnas... Aja.. sova nu.. blev många inlägg idag, forum är ju nästan värre än chat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pampers Skrivet 20 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2002 Japp! Har för mig att jag tog alla nån gång. Men det var ju riktigt länge sen, så jag kan ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vincere Skrivet 22 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2002 Hmm vad händer när man har tagit alla brickor ? Har spelat 2:an en j*vla massa timmar men har ingen aning om vad som händer när man tagit alla brickor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2002 man får bara lite fler bonusbanor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA MASTER Skrivet 22 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2002 Är inte brickorna med GTA2 på extra liv??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 Jag har hittat 49 GTA2-brickor på Downtown district!! Bara en kvar men kan inte finna den! Gör man alla uppdragen får man också en bonus-bana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 vad händer när man har alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2002 När man hittat alla 50 GTA2-brickorna på en bana får man tillgång till en bonusbana, det får man också när man klarar en bana och när man klarar alla uppdragen på en bana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 3 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2002 OK TACK SÅ MYCKET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Jag tänkte bara berätta att jag för några veckor sedan hittade den 50:e brickan i Downtown District som jag skrev om i somras. Det värsta var att den låg på andra sidan gatan där man startar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 (redigerad) Okej...Jag vet man ska inte dra upp gammla topics.. men nu när du sa det...undra man ju förståss...(iaf jag) om det hände nånting speciellt^_^ Redigerad 8 april, 2003 av FerkurZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Okej...Jag vet man ska inte dra upp gammla topics.. men nu när du sa det...undra man ju förståss...(iaf jag) om det hände nånting speciellt^_^ när man får alla 50 brickorna? Man får en bonusbana!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Man kan lika gärna fuska sig fram till bonusbanorna, eftersom jag anser att det bara är kul att fuska på GTA2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Com2 Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 det är som hidden packages på gta 3 och vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 heheh hade glömt bort den helt.......okej då vet ja tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts