Tarzan Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag har klarat 18 uppdrag nu och är i Los Santos. Undrar hur San Fierro är? Är det likadant eller annorlunda? Längtar till San Fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Annorlunda, påminner om industristaden från Liberty City. Hittils tycker jag Los Santos är den roligaste, HOOooD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Är lite lugnare..mkt brantare gator..spårvagnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Landet är ballare mycket större och finare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 San Fierro är stelt, trist, tråkigt men man överlever (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Landet är ju det värsta som finns, tar åratal att ta sej från San Fierro till Los Santos om man ska göra något =( Specielt när man ska "tr"åka igenom landet =( Kartan är väldigt stor har jag kommit på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Kartan är väldigt stor har jag kommit på... Det menar du inte (kör vilse hela tiden typ ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts