Ninja_GTA Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Det uppdraget ärr så jävla kuul men svårt.. sån som har tips!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Kommer inte ihåg vad man skulle göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 glömt bort vad det handlar om. kanske kan hjälpa dig om du fyller i mina minnesluckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ninja_GTA Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 asså men blir jagad av massa rysar bakom smoke på en motorcykel... remember?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 klarade det på andra försöket, ett bra tips är att träffa mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Japp, den när en lastbil kommer o hoppar från bron (terminator scen)? Klarar du det förbi det när det blir en film och slow motion när du hoppar över lastbilen som sdan sprängs när ni är i luften så e du snart klar.. då vänder du dig framåt o skjuter fordonen.. Där gjorde jag fel, jag fortsatte skjuta bakåt men så sprängdes hojjen istället eftersom bilarna framför måste skjutas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 japp kommer ihåg nu ... vet inte om det finns nått riktigt tips...bara hoppas på att man siktar rätt ...funka för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts