fusket Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jag har gjort ca: 30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Säkert med fusk, eftersom du har ett sånt namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Duktigt. Då kanske du kan förklara hur man gör på Just Business? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Kommer inte vidare, eftersom ja är usel på att tajma knapptrycken när man ska dansa på beach party och jag kan inte klara tåg uppdraget med Big Smoke... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag har bara gjort 16 st, men det finns ju så mycket annat att göra. Undrar om jag kommer klara spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Bastard du får förklara uppdraget då..kommer inte ihåg det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 53, har nyss dödat *de får du veta när du e där* Det roliga i handlingen börjar avta nu =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jag har gjort typ 7 eller 8 , och ändå så har jag spelat skitlänge, men jag brukar aldrig köra uppdragen först, jag brukar åka och utforska och sånt istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Det är det som e så kul med GTA..finns så mkt att göra..men storyn e ändå roligast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Har klarat 18 uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vegeta172 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 39 uppdrag har jag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 BeLund: Man är med Smoke och ska skjuta massa snubbar, sen åker man motorcykel bakpå Smoke.. Och så ska man skjuta ner alla som åker efter en.. Men motorcykeln sprängs alltid efter att den där stora trailern kommer efter.. Något tips på hur jag ska göra för att klara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Japp, vänd dig framåt, du ska skjuta bilarna som är framför er... Dom sprängs när ni kommer för nära dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 BeLund: Man är med Smoke och ska skjuta massa snubbar, sen åker man motorcykel bakpå Smoke.. Och så ska man skjuta ner alla som åker efter en.. Men motorcykeln sprängs alltid efter att den där stora trailern kommer efter.. Något tips på hur jag ska göra för att klara det? skjut först killarna som sitter på baksätena på motorcyklarna, sedan tar du och försöker pricka hjulen, lyckas du inte, skjut dem i nyllet. bilarna är mycket svårare, vet inte riktigt hur jag gjorde, men att skjuta på tanklocket om du kommer åt det är ett tips... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
webban Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 kvar på första uppdraget och knu**ar horer hmm kan jag hjälpa att cj e så kåt? han går av sig själv... gör han det för er med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johniie Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag fick typ över 7500 på dans grejen! =) "Feel the beat baby!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag är på uppdraget med tankbilen, det efter att poliserna tar en ut ur stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 vigge: Okej, så jag skjuter först dom som är bakom mig på motorcykeln, sen ska jag försöka träffa bilarnas tanklock, det visste jag att man kunde göra så sprängs alla. Men det är rätt svårt, för man är ju aldrig stilla nästan.. Btw, jag sitter också fast på den där Life's a beach..Fan, det går helt enkelt inte. Jag får bara typ 2500 som högst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) 53, har nyss dödat *de får du veta när du e där* Det roliga i handlingen börjar avta nu =( Menar du Gubben med svärdet på båten??? Där är jag också om du menar det.. *Edit* Jag har fastnat på flyguppdraget för bensinen tar bara slut Redigerad 31 oktober, 2004 av AlexXx91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts