jeppan Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jag försöker installera "YACHT SEAWAYS" och när jag ska byta ut en del filer i IMG-tool så står det att filerna är skyddade och sånt, och att de kan vara i aktiva.. jag har inte spelet uppe ens... fattar inte, vill modda lite.. har klarat det tillräckligt många gånger så det e fett tråkigt, hjälp mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 ta bort skrivskyddet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 hur? vadå? på varenda jävla filjävel? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 hoppas det funkar nu, tog bort skrivskyddet på mappen och hela innehållet samtigit, så nu kunde jag pilla lite, ska peta klart filerna sen ska vi se här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 det gick inte alls bra, gör en helt ren installation av vc nu, samt en backnign av hela skiten.. ska fn fixxa detta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts