vegeta172 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 säg bara igen jag ska göra min dag bok och ta alla information av svenska spelarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Just Business har jag fastnat på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ninja_GTA Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Men asså du vet att dett blir re och lättare för varje gång du misslyckas.. OM du inte loadar om igen förstps! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag har inte känt något skillnad av det. Motorcykeln brinner ju bara upp ändå. the wrong side of the tracks, tog mig 14 ggr + en paus på typ 1 timme, och sen klarade jag det. Vadå lättare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vegeta172 Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jajaa jag är nu i första san fierro mission och jag hatar det där hippie bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Vad har det med Just Business-uppdraget att göra? Du ska inte tro du är så jävla tuff bara för du kanske har kommit längre än vissa andra. Hjälp till istället för att vara så kaxig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ2k4 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Asså LOL ! Wrong side of the tracks assåöö den klara jag typ på första försöket hahaha. det finns mycket svårare uppdrag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 wrong side of the track, han skjuter ju som en jävla kratta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 åk inte för nära tåget...han måste ha en bra skottvinkel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 (redigerad) Jag har fastnat på air raid EDIT: Klarade det Redigerad 30 oktober, 2004 av mons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
majens Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Fastnat på Life is an beatch, när jag snackat med Dj'n så händer det ju inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 klarade precis första inbrottsuppgdraget (glömt vad det heter) men har glömt spara... DESSUTOM LAGGAR SPELET SOM FAN!! vet att det é onödigt att fråga (förlåt, förlåt) men vet nån hur PS2an blir snabb igen?? måste man rensa den från damm & sånt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lowire Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Ett tips det ligger lite damm på laser... men det tar inte bort allt vid vissa tillfällen är det fler fps på skärmen än ps2 klarar av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Ska just åka ut på en farm från San Fierro till öknen, har just gjort boom boom uppdraget men inget uppdrag åt Zero ( måste man göra uppdraget åt Zero eller är det extra? ) och jag gillar inte när ceasar ringer och säger att det är pengar från Los Sanos som är på g med några kurirer på moppar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 majens du mååste trycka fler gånger på högerpil för att det ska börja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Z uppdragen behös inte göras om du inte vill ha 100% complete förstås..men storyn går vidare även fast man skiter i dom så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
majens Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Tack belund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 hur många uppdrag och procent måste man klara för att komma ti San Fierro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 åk inte för nära tåget...han måste ha en bra skottvinkel mjo åker typ på höger sida om spåren.. allså inte på högra spåret utan till höger om det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 ja klara det uppdraget på första försöket! rätt lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts