Damonk Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 VRock, fast det finns andra bra. Enda bra jag hört på Emotion är "Broken Wings". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 24 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Den radio kanalen som kommer först upp till 20 röster vinner!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 VRock, fast det finns andra bra. Enda bra jag hört på Emotion är "Broken Wings". I så fall har du inte hört Sister Christian, den e svinbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dread_wolf88 Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Vrock är den skönaste stationen jag gillar låtarna som /turn up the radio/girls rock your boys/ och i gta 3 e det lips 106 jag gillar bara teckno låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 WAVE 103 rocks!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 jag gillar wave 103 & Vrock mest... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 jag tycker att flash och vrock är bäst http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload7/frag.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 Flash krossar ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 nej, wildstyle, äkta 80tals techno o rap Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 VRock leder!! Svårt o rösta ju jag bläddrar runt bland alla kanalerna har ingen specielt favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 ´nej, nu leder wave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts