NutCase2 Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Jag tycker Emotion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 23 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Jag har glömt "Espantoso" men skriv bara Espantoso om ni röstar på den!! Slutat av den här undersöningen får vi se den populäraste kanalen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 23 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Det står jämt....Vem vinner!!!SPÄNNANDE!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 23 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Wave 103 leder!! .... Nä vi e över 30 röster så e det avslutat och den som har mest vinner... (Om inte så många svarar så blir det mindre ca: över 10 eller 20) Jag hoppas fortfarande på Emotion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 23 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 (redigerad) YES"Emotion" börjar ta upp!!!! Redigerad 23 november, 2002 av NutCase2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 23 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Shit...Aja vi får se...Wave 103 verkar vara populär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Editera istället för att posta 5 posts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 23 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Okej.....Ska börja med det här under...tack för att du sa , jag tänkte inte på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Jag lägger min röst på Espantoso... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 23 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 (redigerad) WildStyle_________4 Flash____________2 K-Chat___________0 Fever 05_________1 Vrock____________7 VCPR ____________0 Emotion 98.3______8 Wave 103________9 Espantoso________1 Hm...ser rätt bra ut för Wave 103 fortfarande ... Vrock har kommit upp rätt mycket! ... KOM IGEN EMOTION!! Redigerad 24 november, 2002 av NutCase2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 (redigerad) wave 103 och wildstyle!! Redigerad 23 november, 2002 av pocket_brother Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony Montana Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Utan tvekan Emotion.De bästa låtarna är : Me.Mister - Broken Wings Toto - Africa Jan Hammer- Crockett's Theme (Miami Vice) Cutting Crew - (I Just) Died In Your Arms Tonight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fruxo Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Det finns så många bra. Personligen så bläddrar jag mellan Wildstyle, Flash, Wave, Esperanto... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 *klickar på emotion* Emotion <-- X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViceRuleZ Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 fattar inte hur ni tycker att wave e bäst.... det e ju värsta bög station.. själv föredrar jag Fever eller Wildstyle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 VRock, iaf innan döda uppdrag, då kommer man i stämning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 24 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Vi e uppe i 27 röster!Ska vi avsluta och fixa en updatering på över 30 röster? Eller mer??? .... För nästa undersökning e typ del 2 av den här... aja ni fattar... .... Frågan var bara när jag ska sluta med den här? Och hur stänger man en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Vi e uppe i 27 röster!Ska vi avsluta och fixa en updatering på över 30 röster? Eller mer??? .... För nästa undersökning e typ del 2 av den här... aja ni fattar... .... Frågan var bara när jag ska sluta med den här? Och hur stänger man en? Det går nog inte. Säg bara att tävlingen är slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 24 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Det går nog inte. Säg bara att tävlingen är slut. Okej...tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Helt klart Emotion.. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts