freddajung Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 När jag var ute o cruisade runt kom ett flygplan och krascha rakt in i mig så min bil sprängdes o jag fick åka till sjukhus! Nån mer som varit med om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Vad var det för flygplan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Du är inte den enda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eddy Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 haahahh aa de hände igår kväll fan ja vart as skraj ja gick runt så kom en vinge precis över huvet o smällde in i en bil brevid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 När jag var ute o cruisade runt kom ett flygplan och krascha rakt in i mig så min bil sprängdes o jag fick åka till sjukhus! Nån mer som varit med om det? you are the chosen one... nej men allvar det har hänt mig med.. jävligt najs att det kan krasha!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 haha tråkigt "lalala här kommer jag med min cykel å cycklar, oj ett flygplan.. Nej, oj de kommer närmare.. nej aj nej sluta nej" *PANG* haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Kan det hända i Los Santos? Har inte varit med om det än och jag har lirat i 13 timmar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts