Jump to content

Några frågor behöver hjälp!

Share

Recommended Posts

Första saken jag vill ha hjälp med är:

Hur sjutton klarar man uppdraget med Big Smoke "Wrong Side of the Tracks" ?

Han skjuter ju som en noob, har jämt 1 gubbe kvar att döda när vi kommer fram till den avstängda bron.

Fråga två: När kan man köpa ciggaretter och var?

Måste man klara ett antal procent eller?

Fråga tre: Är det bara low riders som kan byggas om i "Car Modification"?

Fråga fyra: Hur startar man skogsbrand? Måste man klara ett visst antal procent då också?

Fråga fem: Var finns den där dansklubben så man kan öva på att DANSA inför uppdraget med OG Loc.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skapade en liten brand när jag var ute i landsbygden, jag hade ett par molotov cocktail och så såg jag ett öde trähus som jag kastade nåra cocktails på, så spred sig elden skitverkligt på huset -_-...sen så gick jag in i huset och kolla ut ut fönstret så såg man bara eld och efter en stund när det hade brunnit upp så var det helt svart ;) (hur coolt som helst)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skapade en liten brand när jag var ute i landsbygden, jag hade ett par molotov cocktail och så såg jag ett öde trähus som jag kastade nåra cocktails på, så spred sig elden skitverkligt på huset -_-...sen så gick jag in i huset och kolla ut ut fönstret så såg man bara eld och efter en stund när det hade brunnit upp så var det helt svart :P (hur coolt som helst)

Säg, vart hittade du dom? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor