farligmp4 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Första saken jag vill ha hjälp med är: Hur sjutton klarar man uppdraget med Big Smoke "Wrong Side of the Tracks" ? Han skjuter ju som en noob, har jämt 1 gubbe kvar att döda när vi kommer fram till den avstängda bron. Fråga två: När kan man köpa ciggaretter och var? Måste man klara ett antal procent eller? Fråga tre: Är det bara low riders som kan byggas om i "Car Modification"? Fråga fyra: Hur startar man skogsbrand? Måste man klara ett visst antal procent då också? Fråga fem: Var finns den där dansklubben så man kan öva på att DANSA inför uppdraget med OG Loc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 En fråga till kommer man få några fler uppdrag med Ryder ? (har inte kommit så långt) har klarat sweet uppdrag och ryders är på smokes nu med "Wrong side of the tracks" som jag behöver hjälp med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Snälla är det ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Säker på att man ska kunna starta skogsbränder och köpa ciggaretter? spelat igenom det och inte sätt nått sånt men det kanske finns.. man kan "modda" de flesta bilar i spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ninja_GTA Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 PÅ rong side off track .... så försök att hålla dejj en bit från tåget annars skjuter smoke bara på tåget... så var ett par 3 menter från tåget!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag skapade en liten brand när jag var ute i landsbygden, jag hade ett par molotov cocktail och så såg jag ett öde trähus som jag kastade nåra cocktails på, så spred sig elden skitverkligt på huset ...sen så gick jag in i huset och kolla ut ut fönstret så såg man bara eld och efter en stund när det hade brunnit upp så var det helt svart (hur coolt som helst) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag skapade en liten brand när jag var ute i landsbygden, jag hade ett par molotov cocktail och så såg jag ett öde trähus som jag kastade nåra cocktails på, så spred sig elden skitverkligt på huset ...sen så gick jag in i huset och kolla ut ut fönstret så såg man bara eld och efter en stund när det hade brunnit upp så var det helt svart (hur coolt som helst) Säg, vart hittade du dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Klarar fortfarande inte Wrong Side of the Tracks och jag ligger så långt ifrån tåget som möjligt uppe vid gubbarna men han träffar inte den där jävla Big Smoke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjort Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag gjorde så att jag åkte iväg en bra bit framför tåget (inte för långt men en bit) stannade hoppade av crossen och sköt själv istället, dödade en eller två. sen hoppa jag på igen och fortsatte och gjorde om det sen var dom döda ganska så fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts