Georges Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Usch jag är en fuskare . Testade GTA vice city vapen koderna till SA och det funkade, så ja nu ja... En lustig sak, full health koden till Vice City gör så att man får full health och full armor, plus en jävla massa pengar när man fuskar med det fusket i SA, fett skumt, så nu har man lite cash. Men men fusk vet jag inte om det är, för uppdragen får man ju klara bäst man vill iaf, jag menar miljoner med cash på ficken hjälper ju inte iaf. Är jag oattraktiv tro?. Kan inte få in några glädjeflickor in i bilen dom pekar bara fingret åt mig och drar, måste man få mkt re-spect innan kanske, är än sålänge San Andreas VIRGIN!! För övrigt, jag är väldigt nöjd, tycker att Rockstar gjort ett riktigt jävla bra jobb. Många många underbara förbättrningar nackdelen är väl att grafiken inte förbättras så otroligt mkt, men detaljerna är ju dock bättre. //Georges. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Ja , utseendet och respekten är ju viktig , för om man är ful så får man nog inte med några tjejer i bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 ehhh vissa fusk e bra tycker det borde finnas ett fusk som gör att man får tillgång till städer på en gång. Nån som vet om det finns har lesnat på los santos och e inte bra på vissa uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts