Jacker Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 1. Var och när är det Beach Party på stranden i Los Santos? Är det på Santa Maria eller Verona? 2. Hur många uppdrag måste man klara för att komma till San Fierro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 27 typ.. står lite här o där att man måste klara 27 uppdrag.. Det är på Santa Maria beach Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Hmm, kanske offtopic men jag har också en fråga.. Finns fyrhjulingen i första stan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 många säger att det är runt 25. Hmm jag har hört att den ska finnas på stranden och mitt i stan nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robb__an Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Hmm, kanske offtopic men jag har också en fråga.. Finns fyrhjulingen i första stan? ja den finns på första ön... uppe vid alla ladugårdar.. där den grejen man kan sätta bak på traktorn står... där finns 4hjulingen.. men den suger :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 ja den finns på första ön... uppe vid alla ladugårdar.. där den grejen man kan sätta bak på traktorn står... där finns 4hjulingen.. men den suger :/ kan man sätta den på traktorn? jag försökte men utan lycka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 ja den finns på första ön... uppe vid alla ladugårdar.. där den grejen man kan sätta bak på traktorn står... där finns 4hjulingen.. men den suger :/ hmm, är inte riktigt säker på att jag vet vart du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts