atWa Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 när jag racear så träffa jag ingen mindre än GTA 3 killen.. eller är 90% på att det är han.. han ska till Liberty City och han är skit lik honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 kan han prata? Det är min första tanke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Ganska lik honom , men han verkar lite mager Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 när jag racear så träffa jag ingen mindre än GTA 3 killen.. eller är 90% på att det är han.. han ska till Liberty City och han är skit lik honom Det e han har redan gjort det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 kan han prata? Det är min första tanke. nej han pratar inte.. Catlina blir arg på CJ och säger att hon ska med honom när han åker till Liberty City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Ja han är väl 10 år yngre här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eddy Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 han pratade i gta3.. när man klarar de så säger han nåt till den där bruden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Fan! Jag satte på datorn för att skriva precis om detta! .. Joo Catalina och gta3 killen ska ju till Liberty City. Där gta3 killen sedan blir dumpad och lämnad att dö, hon lämmnade ju CJ också .. Men men kul att fler också upptäckt detta då. Och då kan man utesluta att gta3 utspelade sig i typ "nutid" .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts