lowire Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Nån mer än jag som sett den nya FCR-900? Vet itne om den är så jävla vanlig men grym körkänsla och motorljud. Hittade den i San fierro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 (redigerad) Nån mer än jag som sett den nya FCR-900? Vet itne om den är så jävla vanlig men grym körkänsla och motorljud. Hittade den i San fierro Har hittat den, Den har ett fett bak hjul ! Det är även den roligaste att köra om inte den andra som har 4 av gas rör ;)! Redigerad 30 oktober, 2004 av Gta_Fan_4_Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Joorå, den fanns på parkerngen vid en hamburgeresturang! Har du klarat till SF redan eller har du bara flugit dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Joorå, den fanns på parkerngen vid en hamburgeresturang! Har du klarat till SF redan eller har du bara flugit dit? Jag har klarat dit redan ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lowire Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 MM Ne jag är i san Fierro har inga uppdrag och köra vet nån vad man ska göra då :S har gjort det första i San fierro står inget mer på kartan nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 (redigerad) MM Ne jag är i san Fierro har inga uppdrag och köra vet nån vad man ska göra då :S har gjort det första i San fierro står inget mer på kartan nu Dom ringer nog tror jag .. Men vet du vart man kan hitta FCR-900? har letat som en bäng! Redigerad 30 oktober, 2004 av Gta_Fan_4_Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lowire Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 dem har ringt men sa inte vart jag skulle... jag hittar dödade en som satt på en ute i san fierro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 dem har ringt men sa inte vart jag skulle... jag hittar dödade en som satt på en ute i san fierro hmm JAG VILL HA DEN BÅGEN!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robb__an Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jag hittade den på första ön :/ var ett MC gäng som åkte på såna.. så jag mejde ner dem och tog en hoj... hur go som helst... men inget slår racing-hojen NRG-500 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jag hittade den på första ön :/ var ett MC gäng som åkte på såna.. så jag mejde ner dem och tog en hoj... hur go som helst... men inget slår racing-hojen NRG-500 Vart hittar man NRG-500 då ?? Har letat som en bäng i san fierro och los santos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts