Foo Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 (redigerad) Jag tänkte bara säga att man kan komma in på flygplatsen i LS i början om man tar en relativt hög bil och ställer den brevid en mur brevid staketet och hopp över. Där inne finns en DODO Jag tog så klar den och flög raka vägen till SF där jag möttes av 4 "wanted stars" och ett militärt FLYGPLAN som skjöt missiler på mig 2 räckte för att planet skulle störta, oturligt hade jag ingen fallskärm utan landade med ett ben på var sida om ena stolpen på "Golden Gate Bridge" Och så vill jag bara säga att man kan flyga ungefär hur högt som helst! och till skillnad från VC så exploderar planet när man kör in i en byggnad! Jag kan samtidigt fråga varför man inte vapenaffärerna är öppna än? Redigerad 30 oktober, 2004 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag tänkte bara säga att man kan komma in på flygplatsen i LS i början om man tar en relativt hög bil och ställer den brevid en mur brevid staketet och hopp över. Där inne finns en DODO Jag tog så klar den och flög raka vägen till SF där jag möttes av 4 "wanted stars" och ett militärt FLYGPLAN som skjöt missiler på mig 2 räckte för att planet skulle störta, oturligt hade jag ingen fallskärm utan landade med ett ben på var sida om ena stolpen på "Golden Gate Bridge" Och så vill jag bara säga att man kan flyga ungefär hur högt som helst! och till skillnad från VC så exploderar planet när man kör in i en byggnad! Jag kan samtidigt fråga varför man inte vapenaffärerna är öppna än? du måste göra ett uppdrag det dära när man ska ta över Glen park med sweet då öppnas vapenaffären Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Joo jag tog bara motorcykeln och ställde brevid och hoppade över . Sen tog jag dodon och gled över landsbygden vid typ Red County då jag plösligt blir beskjuten av ett STRIDSPLAN! Japp, två missiler räkte för att få dodon att störta rakt ner i en flod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts