Olle E.Å Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Finns det körskola i Los Santos eller nära Mt.Chilliad? Om det finns ringa in på en karta är ni snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 nej det finns inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 det ska väl finnas bilskola och mc skola? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 det ska väl finnas bilskola och mc skola? ja, det ska det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheGooch Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 mc skola finns i LV nånstans var kan ni se om ni går in på flashkartan på R* egen sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Det finns en körskola i San Fierro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Det finns en körskola i San Fierro Vart då? Vill veta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 ja vart finns den i san fierro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Vid din bensinstation eller vad det är. om du tittar mot vägen så är det till höger, du åker till första korningen och snett upp åt höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 kk tackar Mons jag undrar oxå vart finns NRG-500 (racing motorcyckeln) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 kk tackar Mons jag undrar oxå vart finns NRG-500 (racing motorcyckeln) Ehm..jag har ingen aning men de lär väl åka omkring på gatorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robb__an Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 kk tackar Mons jag undrar oxå vart finns NRG-500 (racing motorcyckeln) ovanför stadion på första ön... i ett spiralgarage... ganska många våningar. finns 2t NRG där... en på andra våningen och en högst upp och den åker inte runt på gatorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts