mulla Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 snälla jag sitte kvar på den uppdraget kan inte spraya på vägen. jag spreyar men ingenting ändras med väggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 du måste hålla in R1 som man siktar med och sen spraya med O. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 du måste hålla in R1 som man siktar med och sen spraya med O. jag gör det men ingenting ändras, vart ska jag sikta då? jag siktade på min kompis tecken men ingenting händer ändras alltså, men jag kan spraya men väggen färgas inte alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robb__an Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 är du tillräckligt nära väggen då? eller kanske för nära :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr.blonde Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 på vilka ställen ska man spraya..jag har fastnat på samma ställe..jag har bara hittat ett ställe där man själv ska spraya över ett märke... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 det finns prickar på kartan som man kan gå till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 på vilka ställen ska man spraya..jag har fastnat på samma ställe..jag har bara hittat ett ställe där man själv ska spraya över ett märke... kan nån hjälpa till mig snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 snälla hjälp någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 snälla hjälp någon det finns prickar på kartan som man kan gå till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 precis om du kollar på kartan finns det mörk gröna prickar där ska du spraya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gogo89 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 A Tja du ska stå ca 0.5m ifrån väggen och hålla in R1 och O tills det blir en grön text över.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 om ni inte fattat så ska man spraya över ett annat gängs tag..inte bara på en tom vägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts