R2D2 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 (redigerad) Jag har precis installerat MTA för GTA3, men jag kan inte connecta. Jag startar det, skriver in nån av servrarna som finns på officiella sidan, men det står bara Welcome to MTA Version 0.3 (Build 5291127-G) Connecting to server Waiting for request. I flera minuter. Skickar jag en game request står det bara "You died". Om jag först startar ett nytt mta spel, och sen connectar är det bara samma sak, förrutom att det inte står "You died". Jag har öppnat port 2003 och 3003 i brandväggen, men fortfarande samma resultat. Jag har lyckats få ett spel att starta, och välja lag och gå runt, men ingen annan kommer in, och jag blir aldrig connectad. Och..nära maffians bas finns det några gröna pluppar på kartan, hur kommer man åt dom? Och...connection status är alltid no connection, fast internet funkar. Snälla hjälp!! *Edit* Nu har jag lyckats få det att stå: Welcome to MTA Version 0.3 (Build 5291127-G) Connecting to server Waiting for request Disconnected from server Connecting to server Waiting for request Disconnected from server Connecting to server Waiting for request Disconnected from server Connecting to server Waiting for request You died Disconnected from server Connecting to server Waiting for request WhoBeingAttacked 1 WhoBeingAttacked 2 WhoBeingAttacked 3 WhoBeingAttacked 4 WhoBeingAttacked 5 WhoBeingAttacked 6 WhoBeingAttacked 7 WhoBeingAttacked 8 WhoBeingAttacked 9 WhoBeingAttacked 10 WhoBeingAttacked 11 WhoBeingAttacked 12 WhoBeingAttacked 13 WhoBeingAttacked 14 WhoBeingAttacked 15 WhoBeingAttacked 16 WhoBeingAttacked 17 WhoBeingAttacked 18 WhoBeingAttacked 19 WhoBeingAttacked 20 WhoBeingAttacked 21 WhoBeingAttacked 22 WhoBeingAttacked 23 WhoBeingAttacked 24 WhoBeingAttacked 25 WhoBeingAttacked 26 WhoBeingAttacked 27 WhoBeingAttacked 28 WhoBeingAttacked 29 WhoBeingAttacked 30 WhoBeingAttacked 31 WhoBeingAttacked 32 WhoBeingAttacked 33 WhoBeingAttacked 34 WhoBeingAttacked 35. Men.....jag ser inga andra, förutom dom på taket, och det står fortfarande "No Connection" på consolen, Redigerad 30 oktober, 2004 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Nu har jag installerat 0.4.1. Nu är rutan game grå, och när jag connectar står bara Disconnected Delay=5 eller nåt, och brandväggen frågar inte ens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts