Bullet Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jag tycker att det får en 10.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 8 av mig då grafiken är den samma som VC Fortfarande mycket kantigheter... Bättre kan dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 (redigerad) 8 av mig då grafiken är den samma som VC Fortfarande mycket kantigheter... Bättre kan dom... De kan nog bättre om de hade haft en kraftfullare konsol att utveckla spelet till. Det blir nog bättre grafik när det kommer till PC och eventuellt Xbox. Edit: Det får en 10a av mig för att den där härliga GTA känslan har blivit ännu starkare i den här delen av serien. Redigerad 30 oktober, 2004 av danneroller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 8 av mig då grafiken är den samma som VC Fortfarande mycket kantigheter... Bättre kan dom... går du efter grafiken?? föressten är grafiken fett mycke bättre än på VC.. vill ändra på min.. till 9 för att det inte var med ragdoll.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 10 oslagbart!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 10 oslagbart!! Helt rätt ja... oslagbart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 De kan nog bättre om de hade haft en kraftfullare konsol att utveckla spelet till. Det blir nog bättre grafik när det kommer till PC och eventuellt Xbox. Ja sant... Sony... Inget att ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eddy Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 de va länge sen ja satt från 12 på dagen till 6 på natten o spelade så den får en 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ethereals Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 (redigerad) de va länge sen ja satt från 12 på dagen till 6 på natten o spelade så den får en 10 Håller med till 100%! Varför kan man inte säga w ord? Redigerad 30 oktober, 2004 av Ethereals Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 hmm.. 10 helt klart asså! Mycket härligare känsla en VC! större städer... Roligare fordon.. ALLT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Vote: 9 Ett helt otroligt spel, det är så otroligt stort och snyggt, blev bara lite besviken för att det inte var ragdoll fysik med :'(.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts