Vice-Nasty Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag har dödat killen i stugan man när jag tar bilder på han händer inte ett skit !!... Står bara att jag ska ta foto på honom :S fattar inte =S ska man hämta filmrulle ? elelr vad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Ta kort på liket och åk tillbaks till poliserna. Inte svårare än så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lowire Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Efter polisen lämmnade av mig så började jag utforska den nya staden nu vet jag itne hur jag kommer tillbaka till uppdareget igen Nån som vet :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Efter polisen lämmnade av mig så började jag utforska den nya staden nu vet jag itne hur jag kommer tillbaka till uppdareget igen Nån som vet :S Du åker till polisens ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 i vilken stad är berget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag har dödat killen i stugan man när jag tar bilder på han händer inte ett skit !!... Står bara att jag ska ta foto på honom :S fattar inte =S ska man hämta filmrulle ? elelr vad jag fotade hans kropp 3 gånger så stog det return to the drop eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts