Frostic Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Nu har jag kämpat hela dagen med det där uppdraget där man ska tävla mot några ur ett annat gäng att dansa med bilarna. Jag klarar det inte, jag har ingen takt alls, har ni något förslag på vad jag ska göra? Jag har gjort andra uppdrag än det nu, så jag undrar är det ett uppdrag som är viktigt för att komma vidare till nästa stad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Menar du när man ska hålla på å studsa med lowridern? Jag har inte heller klarat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 ??? Svårt eller? Jag hade "bad" hela tiden, men jag klara uppdraget ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dave Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 kör och förlora så blir det lättare och lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Men vaffan sluta tjata om att ni inte kan det, det e ju förfan inget vi andra som har klarat det kan göra åt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Men vaffan sluta tjata om att ni inte kan det, det e ju förfan inget vi andra som har klarat det kan göra åt Om ni ger tips så kan ni ju göra något? Men vet ni om det är ett uppdrag man måste klara? dave: Hur menar du, blir det lättare och lättare varje gång, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Ett tips: håll takten å tryck rätt, åja det e lättare för varje gång man misslyckas om man inta laddar om varje gång man misslyckas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Ett tips: håll takten å tryck rätt, åja det e lättare för varje gång man misslyckas om man inta laddar om varje gång man misslyckas Okej, hur kan det bli lättare? Då får jag sluta ladda om efter det där uppdraget, men jab har blivit lite less på att åka samma runda hela tiden. Jag måste klara det innan klockan 20.00 idag. Ska se hur det går, jag återkommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Det blir lättare för R* har gjort så att det blir lättare om man fastnar på ett uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dave Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 det blir lättare för varje gång du misslyckas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 synd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Det blir lättare för R* har gjort så att det blir lättare om man fastnar på ett uppdrag. Åhå, det visste jag inte. Vart står det? Men det är ju bra ifall de har gjort så, och det var tur att du sa det, annars så hade jag nog fortsatt ladda om hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Så, jag klarade det nu, ni har ju rätt, det blir ju lättare efter varje gång. Tur att jag hörde det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 hehe, bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 annars så tryck på spaken så det känns som det är lite försent då blir det perfekt (klarade typ efter 5:e gången för jag laddade om hela tide, fast då kan man satsa alla sina pengar 8D) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Ifall man vill att det ska bli lättare och lättare måste man göra om uppdraget hela tiden utan avbrott eller kan man ta något annat uppdrag och sen gå tillbaka till det första uppdraget och det fortsätter vid samma svårighetsgrad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 När det blir lättare och lättare får man mindre Respekt då? och mindre pengar? Får man inte samma saker då när man klarar spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts