simon1583 Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Hur gjorde ni på uppdraget när man ska döda Lance (tror det e det sista)? Vart stod ni vilka vapen använda ni etc.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 jAG ANVÄNDE GEVÄRET... OCH ROCKETLANCHERN OCH UZIN OCH GRANATERNA.. opps råkade ha caps lock inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_creed Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 var är lance på detta uppdraget?...så fort man lämnar entren så kommer det ju folk o snor pengar från en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 23 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Ska man bry sig om dom tar pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VC Rules Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Kuta in i rummet med kassaskåpet, sätt dig bakom bordet och skjut som f*n, tills det står att du ska stoppa Lance, då springer du bara ut ur rummet och får se en filmsnutt, sen är det bara att springa efter honom och skjuta så fort du får chansen. Till slut kommer ni upp på taket, spring fort upp till helikopter plattan och kasta ner några granater, när du dödat honom måste du springa ner igen. För att döda Sonny eller vad han heter, så är bästa stället rummet till höger precis vid ingången till huset. Då står han bakom några pelare, nu är det bara att skjuta som f*n igen tills han dör!!! ( han tål några skott ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Minst sagt, för mig tålde han 9 PSGI-skott, och ett Bazooka-skott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Knasigt, för mig dog han av ett skott av Pyhton, revolvern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts