pelle2 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag undrar hur alla andra har samlat ihop så mycket pengar sp fort? finns det nåt knep llr har alla fuskat??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 fuskar kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 vunnit på hästar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pelle2 Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 vunnit på hästar var fins de hästar då ? i ngn spel butik eller +`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag hade otur när jag lirade på hästar, förlorade allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 förlorar man kan man ju bara ladda om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag har typ 500 dollar nu,fast hadde mer igår, har fullt i muskler så jag slår ner follk med karatesparkarna som man lär sig i andra gymmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Om du kan ta över gängområden så gör det du bli lite rikare du får typ 4000 för varje område för du taa pengar från gängmedlemmarna Dom är STENRIKA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robb__an Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Om du kan ta över gängområden så gör det du bli lite rikare du får typ 4000 för varje område för du taa pengar från gängmedlemmarna Dom är STENRIKA! kan du förklara lite mer hur du gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 För tillfället har jag $367,000 och äger två hus... ett på stranden och ett i Jefferson. Tacka hästspelet för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robb__an Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 För tillfället har jag $367,000 och äger två hus... ett på stranden och ett i Jefferson. Tacka hästspelet för det. JÄÄÄVLAR.... Vart finns den spelgrejen? jag har strandhuset och nått annat hus för 10k och så har jag 17k... fick 11480 när jag gjorde inbrott en natt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Det är lätt men om du inte har kommit till det uppdraget som man kan börja ta över så blir det lite svårare.... Men man skjuter ner gängmedlemmarna i det området man ska ta över om det är tex lila så tar man över det så det blir grönt och sen det med pengarna dom gängmedlemmarna som man dödar har rätt mycket pengar på sig så man bara går fram till deras lik och tar dom! Det är SVINBALL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jja har 24k, körde firetruck.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 har 50 dollar, måste äta hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Vart är hästarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 hmmmm, man behöver typ aldrig äta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robb__an Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 (redigerad) jag gjorde inbrott hela natten och fick 19880 =) 32000 nytt rekord.. nån som har mer? Redigerad 30 oktober, 2004 av robb__an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jag skulle spela hela tiden det e ju bara att lada om om man förlorar så man ska satsa allt man har tills man vinner:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Triss - plötsligt händer det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robb__an Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 vart är den spelgrejen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts