oskarofrya Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Först så installera jag Cool VC & spela typ 1 timme, sen nu när jag försökte spara när man trycker jump+aim/target+sprint så lät det bara plupp, sen hängde sig spelet & nu går det inte & spela med Cool VC installerat :S .. Snynd, men varför finns det komandot? Man kan ju ändå inte ladda ett sparat spel när man har ändrat Main.scm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Snynd, men varför finns det komandot? Man kan ju ändå inte ladda ett sparat spel när man har ändrat Main.scm... Jo men bara ifall den saven är sparad i samma scm som man använder när man loadar den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) Snynd, men varför finns det komandot? Man kan ju ändå inte ladda ett sparat spel när man har ändrat Main.scm... Men har jag sagt att jag har laddat en spar fil ?! Nej just det .. Det blir ju så när man starta hela skiten & när det ska ladda till menyn . Redigerad 2 november, 2004 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Men har jag sagt att jag har laddat en spar fil ?! Nej just det .. Det blir ju så när man starta hela skiten & när det ska ladda till menyn . Då får du ett unhandled medelande va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Japp, men vet nån hur man får den & funka igen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Installera om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Har gjort det men det funkar fortfarande inte :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Radera gta_vc.set i GTA Vice City User Files (det skapas en ny nästa gång du startar Vice City) och kolla om det funkar sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tymmy #1 Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 färdig snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 färdig snart Med vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tymmy #1 Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 hum........ cool vc maybe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) Ehhh den är redan ute!!! Iallafall betan Redigerad 6 november, 2004 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tymmy #1 Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 jag borde ha skrivit att jag spelar betan ock den e jä''''' rolig och att jag undrar när hela kommer ut sorry oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) Länken där man laddar ner funkar ju inte.... Edit: Sry glömde bort spara mål som Redigerad 7 november, 2004 av Geek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Jag har en färdig 3 minuter och 40 sekunders-film (3:40), det är 3 klipp från Cool VC som är ihopklippt till en film! Men det hackade som in i bomben när jag spelade in så klaga inte på det. Och så sparade jag i 15 mb´s format så att det inte skulle bli skitdåligt eller för stor. Om ni vill ha den så ge mig er MSN så kan jag skicka över den. (Den är rar:ad och ligger på 14,2 mb.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Sorry att jag drar upp en gammal topic men jag ville bara säga att vi jobbar på cool vice city 2 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
myrslokan Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Sorry att jag drar upp en gammal topic men jag ville bara säga att vi jobbar på cool vice city 2 nu Jobbar på Cool VC 2? Ska ni inte släppa 1:an först? (Och då menar jag "full version"...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jobbar på Cool VC 2? Ska ni inte släppa 1:an först? (Och då menar jag "full version"...) Nää.. Vi hoppa över till 2 istället för att betan ändå blev succé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts