emo Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 är det bara jag eller är det flera som tycker att poliserna är fan dumamre än poliserna i Vice City? tycker dem är helt körda i skallen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 är det bara jag eller är det flera som tycker att poliserna är fan dumamre än poliserna i Vice City? tycker dem är helt körda i skallen! själv tycker jag tvärtom, däremot är de skutgladare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 själv tycker jag tvärtom, däremot är de skutgladare precis som du säjer... Men i VC körde dom som idioter med bilarna vilket är jätte dumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 de är ganska svårt och fixa hjärna till alla botar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts