Perkav Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 TIPS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rc HEli =P Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Det var inte så svårt tycker jag ... När S.W.A.T stormar banken genom taket ta skydd bakom ett bord .... Sen e det gasen i botten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Fasnar du på när man ska fly ut ur Banken till pain'n'spay?Då e mitt tips att skuta alla S.W.A.T som står vid taxin...sen bara hoppa in i bilen och baka mellan buskarna bakom dig...sen bara köra in i paint'n'spay! ..... För det första e juh skit enkelt!klara det på 3:gången! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Det var skit enkelt uppdrag. Jag blåste av några bly kulor och sen körde jag iväg. Klarade det på första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 jag tog taxin krocka in i båda swatvans sen backa jag o hämta snubbarna sen körda jag iväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pastor Vercetti Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 gubbarna är så slöa när de ska in i bilen S.W.A.T hinner slänga ut en ur bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 när jag gjorde det blev Phil påkörd och dog innan jag ens kommit in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Damonk Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Om du vill fuska, kör med slowmotionkod, gör det mycket enklare. Annars rekommenderar jag Python-revolvern, den plockar SWAT på ett skott och är träffsäker och snabb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Vercetti Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 bara spring upp och ta dom swats som är där så tar phil resten han är odödlig i missionet han ska inte dö ...... sen bara ta taxin o dra till paint... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dread_wolf88 Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 jag klara det 1 gågen jag sköt alla swats som kom från taket och skicka en rocket på swats billar och hoppa sen in i taxin och körde till sun shine autos och in i pay and sprayn fast det fans en närmare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pastor Vercetti Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 När man gjort alt i banken ta taxin kör till Pay`re spray utan gubbarna sen när du färgat om bilen ta in gubbarna och kör iväg utan nån polis efter dig,men krock inte med någon plois bil eller S.W.A.T. då får du bara alla efter dig igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts