Jakes Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Hej! Jag är på uppdraget madd dogg's rhymes det är det när man ska göra inbrott hos han men man får bara använda kniven, problemet är att jag lyckas inte snitta han CJ börjar bara hugga han och han skjuter mig,,och jag har typ testat tre gånger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 (redigerad) Du ska gå så du står precis bakom honom när han sitter i soffan sen tar du siktet på honom , sen är det bara att attackera honom för då kommer cj skära honom i halsen så att han dör. Inte den bästa beskrivningen , men du får försöka att ta hjälp av den Redigerad 30 oktober, 2004 av Sc0rp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 du ska smyga!..de är lätt de uppdrage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 är det inte så att man bara ska ta rhymsen.. ett papper.. o dra där ifrån?? det gjorde jag.. fungerade perfekt.. döda alla vakter.. sno deras pistoler.. sen skjut alla vakter.. sen dra där ifrån.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Det är jätteenkelt. 1. Ta sikte på honom. 2. Smyg bakom honom. 3. Tryck på O. 4. Njut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Smyg fram till personen, ta sikte på honom, notera att CJ tar upp kniven till attackläge och tryck på (O). OBS! Du måste stå stilla när du gör detta, du kan inte röra dig och attackera samtidigt för då går det ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jakes Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 ok..tack =) nu klarade jag de, men jag fixade utan att göra steal högg som en galning när jag dödade vakterna,, men jag klarade det utanför sen det var därför att jag inte stog stilla när jag gjorde det innan =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Det updraget var juh roligaste hitills jag klarade mig utan att döda på vägen in,fast sen när man fick ljuddämpade pistolen plockade jag ett par Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts