HOWHOW Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 (redigerad) Det är ju så många som säger att dom har tagit flygplanen inne på flygplatsen, Jag har hoppat över staketet och allt. Men när jag ska öppna flygplanen så är dom ju låsta EDIT: Passar på att fråga vart fyrhjulingen ligger på samma gång. Redigerad 30 oktober, 2004 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 alla DODO kan man flyga!!!!!!!!!!!..snackade me en på msn han sa att de fans jetplan där me..som funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 alla DODO kan man flyga!!!!!!!!!!!..snackade me en på msn han sa att de fans jetplan där me..som funkar Nej han börjar bara rycka i dörren, Men den är låst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jag har i alla fall flygit me DODO ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 EDIT: Passar på att fråga vart fyrhjulingen ligger på samma gång. Jag kommer inte ihåg vart jag hittade den riktigt , men den var i nåt garage i antingen blueberry , palimono creek eller montgomery..jag tror mest på att det var i palimono creek.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lowire Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Om du är i San fierro så kan du fluga helikopter samt små gammla stridsflygplan. Dem andra är låst till du har mer flying skills. och 4hjulingen är halvägs upp på mount chilliard eller vid den farmen där du hittar plogen Den ligger runt D4 på kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jag har flugit jet-planet ! skit kul , man kan flyga mkt högre än " dodo'n " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts