skaeG Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Alla fusk till GTA VC funkar till GTA SA... bara så ni vet själv ska jag inte alls fuska... Kanske när man klarat spelet och lattjar lite /peace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Alla fusk till GTA VC funkar till GTA SA... bara så ni vet själv ska jag inte alls fuska... Kanske när man klarat spelet och lattjar lite /peace har hört att 100hp fusket inte funkar, men någon kan väl testa? ska också strunta i att fuska, inte lika kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Min åsikt. ( lite.. politisk ) är att om man andvänder fusk.. så pajjar man hela spelet.. för då e man överlängsen.,. o då är det inte lika kull.. då tröttnar man snabbare.. Bara njuut av svårigheterna .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 undrar om man kan få 100% om man har använt något kod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
webban Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 jag hatar att fuska "men" det är helt ok att fuska när man har klarat spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag har redan åkt dit!! :'( :'( Jag fuskade fram en bil!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 På nåt underligt sätt så "råkade" min kompis fuska sönder sin VC skiva Det stog ungefär nåt sånt här: Din VC skiva är bllalbalbalba för att du har fuskat för mycket. Köp ett nytt exemplar. Jag var med första gången det hände, så han inte bara sagt det till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 På nåt underligt sätt så "råkade" min kompis fuska sönder sin VC skiva Det stog ungefär nåt sånt här: Din VC skiva är bllalbalbalba för att du har fuskat för mycket. Köp ett nytt exemplar. Jag var med första gången det hände, så han inte bara sagt det till mig Hmm? Jag fuskade som faan på VC, men inte fan stod det så för mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lerkot Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 På nåt underligt sätt så "råkade" min kompis fuska sönder sin VC skiva Det stog ungefär nåt sånt här: Din VC skiva är bllalbalbalba för att du har fuskat för mycket. Köp ett nytt exemplar. Jag var med första gången det hände, så han inte bara sagt det till mig Han ljuger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjort Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag har provat liv koden, den funkar inte. men armor koden funka (bara dom två jag använder när man verkligen inte vill dö) men då får man också fullt i liv och 250000$ vilket är störigt om man inte vill ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts