Jump to content

Borde man köpa ett PS2?

Share

Recommended Posts

Känns lite dumt att köpa ett ps2 bara för ett enda spel men jag längtar så j**la mkt tills det kommer tills PC... :'(

Det suger verkligen att man ska behöva vänta i 6månader för att få ett sådant bra spel som dom borde göra till PC först (där man får ut det mesta av spelet + den bästa kontrollen)

Bara min åsikt...

Jag har inte varit speciellt aktiv på Gtasajtens forum men har haft annat för mig men ska försöka gå in lite oftare nu... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker absolut att det är värt att köpa ett ps2 plus ett av i mitt tycke, världens bästa spel! jag förstår vad du menar med att du kanske får bättre kontroll på datorn! Men att spela GTA spelen på Playstation 2 är en mäktig upplevelse! Jag har spelat dom alla nu och jag är ett stort fan!

Men du borde ta en titt på nya ps2 (om du inte visste att det existerade)

Jag tycker det såg jävligt soft ut!

Då kanske det känns som om du får ut mer av pengarna! Då denna nya utgåva hade premiär igår! Hoppas du gör ett bra val! Men hittils är San Andreas ett underbart spel!

:P I love Rockstar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känns lite dumt att köpa ett ps2 bara för ett enda spel men jag längtar så j**la mkt tills det kommer tills PC... :'(

Det suger verkligen att man ska behöva vänta i 6månader för att få ett sådant bra spel som dom borde göra till PC först (där man får ut det mesta av spelet + den bästa kontrollen)

Bara min åsikt...

Jag har inte varit speciellt aktiv på Gtasajtens forum men har haft annat för mig men ska försöka gå in lite oftare nu... :P

Haha, bäst kontroll till PC. Löjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ALDRIG I LIVET!!! är du dum?

PS2: Bugg = No Fix = :'(

Du lessnar på spelet och slänger spelet i skåpet!

Du måste ha minnes kort.

tappar du bort ditt minnes kort, den går sönder eller råkar radera sparfiler (eller liknande) så måste du börja klara om hela spelet för att få tillgång till allt, för att få leka lite!

PC: Bugg = Fix = Yay!

Du blir less, ladda ner coola moddningar till nya sorters fordon!

Du avinstallerar, sen när du vill leka igen, så installerar du det, laddar du ner en 100% sparfil och lekar som bara fan!

:wacko: Jag skulle ALDRIG köpa det :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor