wunderbaren Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Är det verkligen värt att köpa ett PS2 + GTA SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Absolut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Är det verkligen värt att köpa ett PS2 + GTA SA? Det gjorde jag och jag ångrar det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 helt klart ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag ska men har så förbaskat lite pengar :'( och ps2 är dyra i jämförelse med sin höga ålder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Med tanke på att det är 6 månader kvar tills sa kommer ut till xbox och pc , så borde du absolut köpa ett ps 2 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
electric Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Känns lite dumt att köpa ett ps2 bara för ett enda spel men jag längtar så j**la mkt tills det kommer tills PC... :'( Det suger verkligen att man ska behöva vänta i 6månader för att få ett sådant bra spel som dom borde göra till PC först (där man får ut det mesta av spelet + den bästa kontrollen) Bara min åsikt... Jag har inte varit speciellt aktiv på Gtasajtens forum men har haft annat för mig men ska försöka gå in lite oftare nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johniie Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag tycker absolut att det är värt att köpa ett ps2 plus ett av i mitt tycke, världens bästa spel! jag förstår vad du menar med att du kanske får bättre kontroll på datorn! Men att spela GTA spelen på Playstation 2 är en mäktig upplevelse! Jag har spelat dom alla nu och jag är ett stort fan! Men du borde ta en titt på nya ps2 (om du inte visste att det existerade) Jag tycker det såg jävligt soft ut! Då kanske det känns som om du får ut mer av pengarna! Då denna nya utgåva hade premiär igår! Hoppas du gör ett bra val! Men hittils är San Andreas ett underbart spel! I love Rockstar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag köpte en PS2:a för San Andreas. Var väl ganska tvungen, men jag ångrar det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag köpte en PS2:a för San Andreas. Var väl ganska tvungen, men jag ångrar det inte hehe Samma beroende hos oss båda då, väntade med och köpa Vice City tills det kom till pc, det va dom värsta månaderna i mitt liv, kunde inte leva igenom det en gång till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wunderbaren Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Hehe, jag köper väl ett PS2 då, men när den kommer till xbox så åker den hemska maskinen in i garberoben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lerkot Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Känns lite dumt att köpa ett ps2 bara för ett enda spel men jag längtar så j**la mkt tills det kommer tills PC... :'( Det suger verkligen att man ska behöva vänta i 6månader för att få ett sådant bra spel som dom borde göra till PC först (där man får ut det mesta av spelet + den bästa kontrollen) Bara min åsikt... Jag har inte varit speciellt aktiv på Gtasajtens forum men har haft annat för mig men ska försöka gå in lite oftare nu... Haha, bäst kontroll till PC. Löjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Hehe, jag köper väl ett PS2 då, men när den kommer till xbox så åker den hemska maskinen in i garberoben Köp en nya PStwo den är snyggare och mindre.... (du lär knappt märka den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 köpte ett ps2 + san andreas. kostade 2.100 kr. klart värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tånie Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 köpte ett ps2 + san andreas. kostade 2.100 kr. klart värt det. Man måste ha minneskort med jag bestälde allt den 29 så de kanske kommer denna vecka eller nästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Glöm inte en extra handkontroll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) Man måste ha minneskort med jag bestälde allt den 29 så de kanske kommer denna vecka eller nästa Måste och måste, Man kan lira utan. Redigerad 31 oktober, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sergej Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 ALDRIG I LIVET!!! är du dum? PS2: Bugg = No Fix = :'( Du lessnar på spelet och slänger spelet i skåpet! Du måste ha minnes kort. tappar du bort ditt minnes kort, den går sönder eller råkar radera sparfiler (eller liknande) så måste du börja klara om hela spelet för att få tillgång till allt, för att få leka lite! PC: Bugg = Fix = Yay! Du blir less, ladda ner coola moddningar till nya sorters fordon! Du avinstallerar, sen när du vill leka igen, så installerar du det, laddar du ner en 100% sparfil och lekar som bara fan! Jag skulle ALDRIG köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sorting Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Ja köpte de nya ps2 och SA och ångrar de absolut inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jesperius Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 helt rätt sergej dator äger allt..... dom slänger ut en lite buggig utgåva till ps 2 så att det gänget blir glada ... och sedan så fixar dom allt och gör det bättre och snyggare till pc... längtar tills nästa jul då det kommer till pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts