aikjonas12 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag har tyvär inte spelet en så jag undrar om det är lika dålig känsla i helikoptrarna i SA som i VC? Den var usel i VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 har inte hittat helikoptrar än!!! men att köra flygplan ee skitt fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 helikoptrtarna i VC var ju ursköna, till skillnad från PC-versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Enligt mig så e helikoptrarna ganska slöa.. har plankat mig in på flygplatsen o snott en helikopter ... ps: Helikoptrarna i VC va faktiskt sköna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Finns det en helikopter på flygplatsen i los santos..? Har iförsej inte letat så mkt , men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts