BrainscanBoy Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 hur ser man vart det finns gängterritorium? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 hur ser man vart det finns gängterritorium? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 hur ser man vart det finns gängterritorium? men sluta spamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jag får ju inget svar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jag får ju inget svar.... då är det ingen som kan svara, läs reglerna innan du skriver något i framtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 nu vet ja redan svaret själv! det blir en färg i hela området på kartan, när man krigat där blir området mitt och det blir grönt. fan va kul det är å ta över gäng hela tiden!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 nu har jag tagit över alla områden i första staden, kommer dom andra gängen att kunna försöka ta över dom då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Den som lever får se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Det är ingen som vet det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 det skulle jag inte tro att dom gör men...har nästan alla jag också å dom har nästan slutat attackera ...dom attackerar bara dom ställen som avgränsar till deras område så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts