Tobb Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 (redigerad) Om man tar över ALLA teritorium, slutar dom då att attackera? eller om man är i en annan stad så kan dom börja ta över allt man har jobbat så hårt med att ta över? Redigerad 30 oktober, 2004 av Tobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ethereals Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Åker du iväg på uppdrag så händer inge.. Då försvinner markeringarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 vad är territorium? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 skojjar du eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 varför skulle jag skojja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 så du vet inte vad teritorium e? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 haha..trög? ifall jag frågar tror du då jag vet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Slå upp det i en ordbok innan du frågar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 åh säg bara vad det är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 alla gäng har områden som man kan ta över. men varför är några mörkare än andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jo det finns ju massa gäng. kan jag göra så att de slutar skjuta på mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Hur tar man över dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lerkot Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Man klarar tre "vågor" med fiender. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 vadå tre vågor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 men herregud era spammers, lugna ner er lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 *SPOILER* Gäng terrotorium är andra gäng som har Mark (Platser).. så om man ska ta över dem.. så måste man döda minst 3 stycken vid den platsen man ska ta över... då kommer de upp " gängkrig " eller något liknande.. så kommer de 3 stormer av fiender.. 1:a kommer dem typ med mpistoler och uzis.. 2:a gången kommer dem med kanske 2 AK:47or o uzis.. 3:e vågen kommer dem med värsta AK47orna .. en massa ak47or.. så då blir det svårare.. om man bara klarar till 2:a vågen av fiender.. så lyser det lite mindre grönt på kartan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Du måste klara alla tre för att ta över området. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 händer det något om man tar över ALLA områden? och är det så i dom andra städerna med, men områden menar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 hur ser man vart det finns gängterritorium? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 hur ser man vart det finns gängterritorium? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts