jillsan Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 jag är nu på uppdraget the driver som man får på malibu club och det är så fruktansvärt svårt, nån som har något tips, tack på förhand.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Hmmm, låt mig se.....Var det de där där man skulle köra med bil eller motorcykel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jillsan Skrivet 23 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 bil, o killen man möter heter hillary Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erko Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 du måste ta det lungt i varje kurva, du får inte göra handbromssvängar...sen gör han alltid nåt misstag och då måste du vara beredd på att köra om han... Lycka Till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Jag lyckades skuta alla hans däck så han slira åt helvete, ursäkta utrycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Smart!...JAg tävlade HELA tiden tills jag vann! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Tack! Om de va till mig du mena, det går alltid att komma på nått.....Fast det var svårt att båda hållla kontroll på bilen ock skjuta!Först så "råkade" jag skjuta bort dörren, framrutan, bakluckan tills jag träffa första hjulet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Tommy- Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 En annan bra grej e ju att åka precis bakom han... Då kör polisen in i han istället för dig..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts