mulla Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jag fattar inte vad man gör trycker på 0 på väggen men den sprayyar inte. Hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 för det första så ska du sikta på väggen med R1... för det andra ska inte stå för nära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 för det första så ska du sikta på väggen med R1... för det andra ska inte stå för nära jag gjorde det men han håller på att spraya i 2 timmar och det händer inget nytta. fattar ingenting. kan nån snälla hjälpa mig? siktar med r1 trycker på cirkel men så håller han på att spraya. men det händer inget på väggen! snälla hjälp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 du ska stå ganska nära.. men inte för nära.. prova då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 (redigerad) jag har gjort det uppdraget men har blivit busted och dom tog sprayflaskan vet nån var man kan plocka upp den? Redigerad 30 oktober, 2004 av Boban Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 du ska stå ganska nära.. men inte för nära.. prova då.. gjorde det funkade inte heller fan det ända som är dåligt med gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jag har gjort det uppdraget men har blivit busted och dom tog sprayflaskan vet nån var man kan plocka upp den? letar också efter den, råkade byta ut den mot kameran i CJs hus OnTopic: stå typ 1 meter bort, håll in R1 för att sikta in sig på taggen, och medan du fortsätter hålla in R1, spraya med cirkel (O) - håll in tills det är klart och "X of 100 tags sprayed" visas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts