Gudfar Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 varför är hon aldrig hemma det står alltid your girlfriend isnt home right now come back later när jag kommer dit vet nån vilken tid honm är hemma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Hon är hemma 16.00 men jag vet inte när hon sticker , typ 06.00 kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Var bor hon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Var bor hon? vet inte men det ska vara ett hjärta på kartan där hon är/bor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 vet inte men det ska vara ett hjärta på kartan där hon är/bor Jag kollade både på den kartan man fick till spelet och kartan inne i spelet men det fanns inget hjärta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 men har du gjort uppdraget där man får henne ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 men har du gjort uppdraget där man får henne ? vet ej , Vad heter uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 vet inte men jag tror det är hos poliserna på första ön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lerkot Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Det är i det brinnande huset du ska släcka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 det heter Burning desire man ska rädda hon ur elden jag hade 2 gubbar så jag började bara spela på den ena så nu är hon hemma för på min andra gubbe råkade jag sopa till henne med blommorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Vad är hon bra för egentligen ? brukar bjuda ut hon, sen smälla på henne. Eller skjuta hon i skallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 det heter Burning desire man ska rädda hon ur elden jag hade 2 gubbar så jag började bara spela på den ena så nu är hon hemma för på min andra gubbe råkade jag sopa till henne med blommorna Vart köper man blommorna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Vart köper man blommorna ? du hittar dem vid en bensin station på första ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 kan någon lägga upp en karta där blommoran vid bensinstationen finns utmärkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Angående att man kan ge henne blommor, kan man ge henne dildon som finns i polishuset...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Angående att man kan ge henne blommor, kan man ge henne dildon som finns i polishuset...? Japp det kan man Det står det nån satns men ja kommer inte ihåg var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 du hittar dem vid en bensin station på första ön Danke ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 va kan man göra med flickvännen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 ha kul med henne i sängen... gå ut å dansa göra drive-by men det värkar som man kan ha fler på en gång gå in på stats å kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ninja_GTA Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Vart bor hon nån som kan rita på en karta?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts