flogiz Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Är det nån annnan som har sattsat på hästar i Montgomery? Jag började satsa från $3000 och efter tag hade jag vunnit ca $700.000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fusket Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Är det nån annnan som har sattsat på hästar i Montgomery? Jag började satsa från $3000 och efter tag hade jag vunnit ca $700.000 Villken häst är bäst att sattsa på??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Villken häst är bäst att sattsa på??? den med fyra ben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 (redigerad) Jag använde en bra taktik (satsa på sammma färg flera gånger i rad) Redigerad 30 oktober, 2004 av flogiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Vart kan man spela på hästar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Vart kan man spela på hästar? Man kan spela på hästar i Montgomery, Red County Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoJJeBonGo Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 den med fyra ben nice one..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Man kan spela på hästar i Montgomery, Red County Jag är där i Montgomery nu, men vart finns stället man kan spela på hästar på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Om du har kartan som du får med så kollar du där nere på märkena så är där en mörkblå häst där är det! JÄVLA 700.000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 har bara spelat 2 gånger och bara förlorat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Okej, nu har jag spelat ett tag, hästen man har spelat på vinner ju om man trycker snabbt på (X) har ni märkt samma sak eller har jag bara haft tur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts