Dr^nO Skrivet 30 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2002 Jag kan starta ett game varje lördag (eller nått) kl 18.00 (eller någon annan tid) och sen så väntar där en kavart+ på folk. Någon som är med på det? Obs! alla måste ha patchat sitt gta2 till den nyaste versionen! Jag har redan 4st kompisar som är med på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2002 Kanske skulle vara kul att testa Tror du det fungerar att köra med 56k ? Nätkoden är ju inte den bästa precis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dr^nO Skrivet 31 maj, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2002 tror nog inte det... för om jag kör med mina kompisar som har comhem (36k i uppstream) så laggar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dipper Skrivet 16 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2002 Jag är med! Vad har du för ip-nummer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA MASTER Skrivet 22 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2002 ja är med jag är best på alla GTA Har varvat alla! så vad är ditt IP NR:???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2002 Jag har klarat alla uppdragen i GTA2 utan fusk, nån som knäcker det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2002 ja harn det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 Jag vill spela GTA2 i multiplayer, någon som vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2002 Ja det skulle vara kul att testa någon gång men jag tror att det kommer att lagga en hel del, speciellt när man har 56k, men nån gång måste man testa... Vem vet, man kanske inte märker någon skillnad mellan bredband och 56k eftersom GTA2 koden är så risig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 20 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2002 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2002 för fan rottan skärp dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 råttan e en skummis och det skulle va bra.. o sen kan ja hålla ett pass vid fredag vilken tid som helst .. tack för mig.. leverpastej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 vem vill köra nu ???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 råttan e en skummis och det skulle va bra.. o sen kan ja hålla ett pass vid fredag vilken tid som helst .. tack för mig.. leverpastej.. Kolla datumet när han postade: ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 vadå!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 råttan e en skummis du är ganska sen! hav va en spammer innan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 vad fan snackar du om vadå spammer innan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Han spammade innan men gör inte det längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 aldrig sett den jäveln spamma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts