BroDD Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 är de sant att man kan köpa gta på eb games för 2 andra ps2 spel och 99 kr? isåfall: 1. gäller det på alla eb games affärer? 2. går det med vilka ps2 spel som hellst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 är de sant att man kan köpa gta på eb games för 2 andra ps2 spel och 99 kr? isåfall: 1. gäller det på alla eb games affärer? 2. går det med vilka ps2 spel som hellst? http://www.tradition.se/... Onödigt........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 http://www.tradition.se/... Onödigt........ vill ha svar på mina frågor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 ja det e sant jag har bokat igår å ska få det imorrn... jag lämnade in 2 x-box spel med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 oj sa fel, ska få det på måndag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 vill ha svar på mina frågor Jaja men gå in i sidan så har du svaren på dina frågor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jaja men gå in i sidan så har du svaren på dina frågor.. stog att man kunde boka det.... allt ja såg iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 ja man kan bara få det för 100 spänn om man lämnar in 2 spel samtidigt som man bokar. man får bara den här rabatten om man bokar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 ja man kan bara få det för 100 spänn om man lämnar in 2 spel samtidigt som man bokar. man får bara den här rabatten om man bokar asså ska man boka i affären?? kan man inte få de direkt istället då?` Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 nepp då bokar man ju inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 wtf, med FFX-2 behövde man inte boka iaf. jag som ska dit imorgon och byta in. Aja, tror nog det går ändå iom att det gick förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 står att det e om man bokar iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Står på hemsidan att dem förlängt kampanjen, så nu borde det ju funka :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Wiiie, det funkar. Bara att gå dit och byta. Var tvungen att ringa farsan dock så han fick prata med dem eftersom jag itne är 16 :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts