lulle Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 R* sa att att dom skulle ha en överasskning till oss med det dära med att bilarna gled av den bilen? MMMM överrasskningen var antagligen att nu kan man fälla upp den där lasstpallen eller vad man ska säga men bilarna faller endå av eller e det någon som vet något man ska göra så dom inte faller av? För jag tyckte den var praktisk och hämta bilar med till sitt garage så sparar man tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 R* sa att att dom skulle ha en överasskning till oss med det dära med att bilarna gled av den bilen? MMMM överrasskningen var antagligen att nu kan man fälla upp den där lasstpallen eller vad man ska säga men bilarna faller endå av eller e det någon som vet något man ska göra så dom inte faller av? För jag tyckte den var praktisk och hämta bilar med till sitt garage så sparar man tid? Jag kan stå på bilar utan att glida och jag kan hoppa upp med cykeln utan att glida och lådorna glider inte av trucken som på Driv3r! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts