Lofon Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Vad händer? cj har kastat sig ur bilen utan att jag har rört trekant 4 gånger för mig! har detta hänt er andra oxå eller är d bara min kontroll som är störd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 det är nog bara o skaffa en kontroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 mmm, verkar som om det e nå glappt i knappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Det är Sony i farten igen. Dom kan inte göra bra kvallite hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 har aldrig hänt för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 hadde samma problem en gång så jag köpte en ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 är det bara för mig som CJ aldrig vill hoppa ut ur bilen om den inte står helt stilla, färdas den i 1km/h kan han inte hoppa ut, jobbigt med tanke på att vissa uppdrag är stressande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts