bastard Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag vet att det finns någon tråd med detta uppdrag.. Jag körde det nyss, där man skulle skjuta ner några från ett tåg medan man åker motorcykel Har någon något tips på hur man ska köra? Man ska ju hålla sig längst fram, men jag hann inte skjuta ner alla ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Man ska inte hålla sig framför tåget man ska hålla sig vid sidan om det där där dom står men se upp det kommer mötande tåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag vet att det finns någon tråd med detta uppdrag.. Jag körde det nyss, där man skulle skjuta ner några från ett tåg medan man åker motorcykel Har någon något tips på hur man ska köra? Man ska ju hålla sig längst fram, men jag hann inte skjuta ner alla ;/ "Wrong side of the tracks" var ju ett av de allra grymmaste uppdragen i Los Santos. Jag klarade det på första försöket genom att bara hänga med och låta Smoke skjuta. Se till att inte vara för nära tåget när du kör. Då träffar Smoke tåget istället för killarna på det. Om du inte faller av hojen en e´nda gång så skall du nog klara dig, faktiskt... EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Okej, så man ska inte hålla sig för nära tåget heller? Första gången ramlade jag inte av, och inte tredje heller.. Haha, jag ska hålla ett avstånd från tåget..alltså? Snubbarna vill ju inte dö ;/ Fjärde gången gillt nu då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Vad fan. Det går inget bra Jag försöker hålla ett avstånd från tåget, och det går ju. Men när man väl kommit förbi det mötande tåget, då har jag två kvar, sen kör jag upp på lervägen och ner igen, då kommer jag inte ifatt och så är det kört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 lyckades hoppa upp på tåget på rampen men höll på och flyga av igen så klara jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Vilken ramp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Vilken ramp? finns längs med spåret på båda sidorna hoppade på den som va till höger om spåren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Kan du beskriva lite mer? Den är väl inte ens nära tåget? Jag har kört det uppdraget jättemycket nu, och jag har lyckats komma förbi tågen, men sen när Big Smoke ska skjuta ner den sista..Det går inte! Den snubben jag inte får ner, är längst fram.. Smoke skjuter ju jättekonstigt, bakåt liksom.. DET GÅR INTE! Jag får inte ner den sista gubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXyL Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Varför göra saken så svår grabbar Det lättaste sättet och bästa är, kör snabbare än tåget , längre fram, ta fram något automat vapen, v'nta tills tåget kommer och sedan siktar du på en av de och dödar, så forsätter du så hela tiden .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag klarade det nu Nu ligger jag på Just Business. ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eddy Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jag åkte före tåget ganska långt sen hoppa ja av o skadade dom me min mac10 så fick tjockisen ta över då klarade ja de men åk inte alltför långt då säger smoke typ all we gotta do was follow that train oo hade inte smoke vart så satans tjock skulle man nog klara de lite snabbare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jo, precis. Big Smoke är tjock men tuff. Haha. Någon som kan ge tips hur man ska klara Just Business? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 haha en gång råkade jag krocka över tåget, och big smoke hamna på tåget.. va rätt rolit faktiskt han ville inte hoppa ner så jag fick misison failed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Haha. Ballt. Jag klarade det igår Woho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts