atWa Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 nu kom jag äntligen till San Fierro.. hur långt har ni kommit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Hur många uppdrag har du klarat jag är inte där själv men undra hur många det e dit ungefär för det känns som det e ett jävla stort spel Själv har jag gjort 20 uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag är vilse i Los Santos ..Känns som att jag har gjort 2000 uppdrag men inget händer! .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 *SPOILER* Klarade just uppdraget där man har ihjäl ett vittne åt snuten nere i nån landsbygdsstad efter att Tenpenny bustat en när man försvarade Sweet... *SPOLIER* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 28 uppdrag är det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wesT BooN Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 *SPOILER*HaHa de va skojjit, jag har typ klarat 20 uppdrag!*SPOILER* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fusket Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 nu kom jag äntligen till San Fierro.. hur långt har ni kommit? jag gjort 20 uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 ja har typ gjort 13-14 :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts