Jacker Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Visserligen kan det vara lite svårt att ta screens på PS2, såvida man inte andvänder sig av andra saker en kamera... Men aja, här får ni ett bidrag av mig: CJ beväpnad med hagelbössa och, i bakgrunden, Vinewood skylten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jack Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 ta gärna ett kort på harrien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Du glömde skriva *SPOILER!*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jack Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 ooops! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Men andvänd 'EDIT' istället för att skriva "ooops!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jack Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 ehh lite rostig var finns den knappen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 (redigerad) brevid quote knappen Redigerad 30 oktober, 2004 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Bidrar med en liten bild på min CJ. Ska försöka fixa bättre sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Grym, var hittar man en sån där scarf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fusket Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Bidrar med en liten bild på min CJ. Ska försöka fixa bättre sen. var hittar man en sån där scarf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 PÅ BINCO kan man hitta dom på shades och hats tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Correctomundo, på Binco finns hela köret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fusket Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Correctomundo, på Binco finns hela köret. Va F** jag hittar inte det dära stället Correctomundo, på Binco kan nån vissa på en karta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Man kan koppla Video (Den gula) sladden till Datorn och ta med "Prin Screen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Va F** jag hittar inte det dära stället Correctomundo Eh Correctomundo = Korekt typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fusket Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Eh Correctomundo = Korekt typ. MMMEEEennnn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts