Jacker Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Lyckades ta mig in på flygplatsen och sno en Dodo och gav mig ut på en flygtur. Som vanligt när man lämnar Los Santos eller Red County området fick jag en 4 star wanted level. Först tänkte jag att polisen inte har en chans, eftersom dom inte har nåt att sätta emot flygplan. Men jag hadde fel. Helt plötsligt hörde jag ett svishande ljud och fick en missil i baken, och sen flög en jävla Harrier förbi! Jag trodde inte att det var sant...! Undra om man kan kontrollera den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jack Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 en harrier coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 fan va fräckt.. man är aldrig säker i San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag föröker flyga över no fly zone men kommer inte fram..!dör innan jag kommit dit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 mm ja har oxå blivit bombad=) jag hann till no fly zone, de va fett ballt där, men sen dog ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 mm ja har oxå blivit bombad=) jag hann till no fly zone, de va fett ballt där, men sen dog ja! Hur såg det ut? Var det en bas eller vad var det? (Base51?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 coolt ska testa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Detta har jag sett på en filmsnutt, verkligen ascoolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Hur i helvete kom du in på flygbanan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Hur i helvete kom du in på flygbanan? Ställ en bil vid muren, hoppa upp på bilen, och klättre över muren. Så lätt var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Vilken mur isåfall? Jag kommer inte upp för någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Ta en bil och åk till ingången av flygfältet, alltså ingången där man få ett meddelande om att man måste vara en bättre pilot för att få komma in. Parkera bilen vid byggnaden, hoppa upp på byggnaden och hoppa in på flygfältet. Det finns en Dodo i närheten och lite längre på startbanan en Shamal, minjeten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 jag flög in med ett jet plan där.... då började det åska och jag flög in i molnet o sådär..... helt plötsligt så såg man en lysande stråle som träfade dörren så att det flög av + några andra bitar.... och planet började brinna i motorn.... jag hade hämtat fallskärm så jag hoppade ut och klarade mig sånn tur var Det var blixten som träffade mig för jag var vid mount chilliad * stavning * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 på los santos flyg plats så finns det ett jet flygplan längst bort om dodon längst bort på flygplatsen. den går lite snabbare än dodo iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 ........ åkte runt hela jävla flygplatsen men ja hittade inget annat förutom dodon.... nån som kan ta en bild på vart man ska leta ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Vart finns den där flygskolan man ska gå i för att komma in på flygplatserna? Utan att hoppa över murarna o de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Om man bara flyger över Los Santos får man fortfarande 4 Poliser efter sig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Hittar inga helikoptrar än (har inte spelat allt för många "main missions" än). När jag plankar in på flygplatsen så hittar jag som sagt dodon och shamal (jetplanet). Så jag undar när blir helikoptrna tillgängliga?? Någon som vet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Lyckades ta mig in på flygplatsen och sno en Dodo och gav mig ut på en flygtur. Som vanligt när man lämnar Los Santos eller Red County området fick jag en 4 star wanted level. Först tänkte jag att polisen inte har en chans, eftersom dom inte har nåt att sätta emot flygplan. Men jag hadde fel. Helt plötsligt hörde jag ett svishande ljud och fick en missil i baken, och sen flög en jävla Harrier förbi! Jag trodde inte att det var sant...! Undra om man kan kontrollera den... HAHA !!! vilket sammanträffande!! Hände precis samma sak med mig idag ! Fast jag fick 2 st på mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts