Jump to content

När jag var ute och flög...

Jacker
 Share

Recommended Posts

Lyckades ta mig in på flygplatsen och sno en Dodo och gav mig ut på en flygtur. Som vanligt när man lämnar Los Santos eller Red County området fick jag en 4 star wanted level. Först tänkte jag att polisen inte har en chans, eftersom dom inte har nåt att sätta emot flygplan. Men jag hadde fel. Helt plötsligt hörde jag ett svishande ljud och fick en missil i baken, och sen flög en jävla Harrier förbi! >_< Jag trodde inte att det var sant...!

Undra om man kan kontrollera den... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ta en bil och åk till ingången av flygfältet, alltså ingången där man få ett meddelande om att man måste vara en bättre pilot för att få komma in. Parkera bilen vid byggnaden, hoppa upp på byggnaden och hoppa in på flygfältet. Det finns en Dodo i närheten och lite längre på startbanan en Shamal, minjeten. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag flög in med ett jet plan där....

då började det åska och jag flög in i molnet o sådär.....

helt plötsligt så såg man en lysande stråle som träfade dörren så att det flög av + några andra bitar....

och planet började brinna i motorn....

jag hade hämtat fallskärm så jag hoppade ut och klarade mig sånn tur var :wacko:

Det var blixten som träffade mig för jag var vid mount chilliad * stavning *

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lyckades ta mig in på flygplatsen och sno en Dodo och gav mig ut på en flygtur. Som vanligt när man lämnar Los Santos eller Red County området fick jag en 4 star wanted level. Först tänkte jag att polisen inte har en chans, eftersom dom inte har nåt att sätta emot flygplan. Men jag hadde fel. Helt plötsligt hörde jag ett svishande ljud och fick en missil i baken, och sen flög en jävla Harrier förbi! :wub: Jag trodde inte att det var sant...!

Undra om man kan kontrollera den... :(

HAHA ;)!!! vilket sammanträffande!! Hände precis samma sak med mig idag :wub:! Fast jag fick 2 st på mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor