Mr. Skoglund Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Tog just över ett kvarter av dem lila (vad heter dem nu igen?). Hursomhelst undrar jag om man kan: ta över andra dem andra områdena nu, går det inte eller gör man de på kommande uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Tog just över ett kvarter av dem lila (vad heter dem nu igen?). Hursomhelst undrar jag om man kan: ta över andra dem andra områdena nu, går det inte eller gör man de på kommande uppdrag? Jag har en fråga till dig vilket uppdrag gör man det den första gången? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr. Skoglund Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Om du menar vilket nummer de på uppdraget, så är det någonstans över 20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts