Turkia Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Vem har klarat lowrider tävlingen?? E de inte svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag har klarat den, joo visst är det lite svårt men jag klarade det efter andra försöket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicecity Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag har klarat den men du får nog göra den några gånger för den e svår i början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 klara den på 3 försöket =) fast ta det lugnt liksom kör lugnt och sansat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
akan Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 klarade efter andra försöket.. försök att headbanga i takt med musiken eller tymiskt eller nåt så blir det lättare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Turkia Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 jag gör som pillarna visar men får BAD hela tiden.. ska man göra när pilarna inne ringen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bear133 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Turkia>> aa du ska göra det när pilarna är i ringen, jag klarade det på första försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag tyckte att den var lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freddajung Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Klarade på första Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Turkia Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Turkia>> aa du ska göra det när pilarna är i ringen, jag klarade det på första försöket Hag gör men de kommer BAD.. MIn kompis sa att de va bra och ha lustgas när man gjorde de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 samma här, om man inte gör det har man antingen dålig timing eller så fattar man inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Turkia Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 samma här, om man inte gör det har man antingen dålig timing eller så fattar man inte ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 klarade det första gången hade tur blev en jättekrock mellan dom andra hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Turkia Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 har gjort 5-6 gånger har inte klarat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 *MÖJLIG SPOILER* Ni snackar inte om samma tävling allihop... "Jättekrock mellan de två första" och "När pilarna är i ringen" är ju två olika uppdrag.. Duh.. Det finns ett när man skall köra hydralerna i kärran rätt till musiken, och så racet som kommer strax efter... Studsa: Klarat på första försöket Race: Klarat på första försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wesT BooN Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag klarade det på tredje försöket, i början var det ju jätte svårt!!, och när jag klarade det så hade jag BAD i slutet :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 ja klarade nästan men ska försöka igen men dete sådär svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 (redigerad) klarade det på andra försöket Redigerad 30 oktober, 2004 av Boban Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag klarade efter 3 försöket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PanzerPanz Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Klarade efter 3 försök hade lite problem med timeingen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts