LuNk4n Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 1, Finns det något health-fusk som bara ger en hälsa? Det enda fusket jag sett ger pengar samtidigt som hälsa, och det suger verkligen. Jag vill bara ha hälsa? Hjälp tack! 2, Det finns ju en skateramp i, hmm, spelet. Och jag hörde rykten om att man kunnde "köra" skateboard. Men jag har inte sett något sånt i spelet - bara skitsnack va? 3, Finns det något Armor-fusk, som bara ger armor? 5, Vilka bilmodeller kan man fixa saker på - hotta upp? 6, Vilken bil är snabbast, av alla modeller? Jag skulle vara tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Någon här måste väll ha ett svar? Snälla, människor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_flow Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 varför fuska??!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Eller hur! Fuska inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Skateboarden finns eller så tog dom bort den precis inan spelet blev klart för det finns med Skateboard i wepon.dat filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 1, Finns det något health-fusk som bara ger en hälsa? Det enda fusket jag sett ger pengar samtidigt som hälsa, och det suger verkligen. Jag vill bara ha hälsa? Hjälp tack! Svar: Har inte testat detta ännu, men: R1, R2, L1, X, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up 2, Det finns ju en skateramp i, hmm, spelet. Och jag hörde rykten om att man kunnde "köra" skateboard. Men jag har inte sett något sånt i spelet - bara skitsnack va? Svar: Vet inte, någon annan här inne kanske vet? Jag har inte hittat någon ialla fall =( 3, Finns det något Armor-fusk, som bara ger armor? Svar: Den jag skrev där uppe innehåller Armor, Health, Money och Street Creds. Men som skrivet, vet ej om den fungerar. 5, Vilka bilmodeller kan man fixa saker på - hotta upp? Svar: Dom flesta, har kunnat gjort det på alla jag testat i varje fall. 6, Vilken bil är snabbast, av alla modeller? Svar: Ingen aning, men guider lär ju komma snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts