Vice-Nasty Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Ibland så börjar min tv få svarta steck på bilden och det låter typ så här : kkrrkrkrrrr .... men det blir inte över hela skärmen , lite så halv snabbt bara , kan bli ganska mycket ibland...Det beror förmodligen inte på tv eftersom så gör den inte när jag kollar på vanliga tvkanaler :| fast det kanske är något med PS2 kabeln ? kan man köpa ny sådan och vad kostar en sådan + jag har inte använt mitt ps2 på några år kanske 1 år + eller är det för jag har 30004 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Ibland så börjar min tv få svarta steck på bilden och det låter typ så här : kkrrkrkrrrr .... men det blir inte över hela skärmen , lite så halv snabbt bara , kan bli ganska mycket ibland...Det beror förmodligen inte på tv eftersom så gör den inte när jag kollar på vanliga tvkanaler :| fast det kanske är något med PS2 kabeln ? kan man köpa ny sådan och vad kostar en sådan + jag har inte använt mitt ps2 på några år kanske 1 år + eller är det för jag har 30004 ? Kabeln kanske sitter lite löst i Tv'n ? Nej det är inte för att du har 30004 jag har en och flytar på suveränt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Är nog så att kabeln sitter lite löst i tv'n eller ibak på PS2'an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Är nog så att kabeln sitter lite löst i tv'n eller ibak på PS2'an Jag var före Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Det kan se ut som att bilden sprkar när det regnar i SA som jag tycker är lite dåligt gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Det kan se ut som att bilden sprkar när det regnar i SA som jag tycker är lite dåligt gjort MM det e dåligt, Men det går ju köra i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts