jesperius Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 kan någon vänligt sinnad själ hjälpa mig... jag är ny i forumet och vill veta hur man lägger in bilder jag har sett många som har bilder en liten bild på sidan av inlägget och en del har stora bilder långt ner på inlägget... kan ´nån berätta hur man gör detta... fattar noll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 menar du signatur bild som jag har? | | \|/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 menar du signatur bild som jag har? | | \|/ menar du signatur bild som jag har? | | \|/ skulle jag tro han menar. Först får du väll hitta en en bild eller göra en bild. Signatur e den som ligger under där man skriver. Den måste du ladda upp någon stans och sedan skriver du [IMG] Adressen till bilden [/IMG] OCh som avatar får du hitta en bild som typ är 64x64 har jag för mig. Och den måste du också ladda upp eller om den redan finns på nätet och ta adressen. För att editera signaturen gå rdu in på My controls -> Edit Signature -> Där inne ser du en liten ruta där ska du skriva adressen. My controls -> Edit Avatar Settings -> Där kan du ta bilder från gtasajtens "galleri" altså någre bilder som redan finns eller så kan du hitta eller ladda upp bilden och skriva in adressen i det andra fältet där. Hoppas du fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jesperius Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 tack så mycket det var precis det jag menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jesperius Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 öhh bara en fråga till den stora bilden som ligger längst ner måste den finnas på nätet eller??? vad ska man annars sriva för adress Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 öhh bara en fråga till den stora bilden som ligger längst ner måste den finnas på nätet eller??? vad ska man annars sriva för adress Den måste finnas på internet ja. Ladda upp på t.e.x. http://upl.silentwhisper.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jesperius Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 ok tack igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts